Förtidig familjetradition.

Söndag middag på en fredag känns som en bra sak att göra idag! Det går nog ingen nöd  på mig då mamma kom hem med en stor mysig kompis aka. godispåse♥ Huvudvärk gör mig så sjukt sötsugen, det är inte klok! dom flesta går ju ner när dom är sjuka men så är det inte med mig inte! Skall se om jag hinner fara ut och åka lite på vägarna eller om jag orkar. Nu i allvarlig brist på något bättre att skriva om så får ni en dagens,
Dagens mående: Huvudvärk -.-
Dagens humör: Glad, även om jag är sjuk!
Dagens borde: Åka rollerblades
Dagens vill ha i allmänhet: money for nothing!
Dagens materiella vill ha: Kläder i mängder!
Dagens planer: Familjemiddag =)
Dagens beroende: Godis :s
Dagens längtan: Friisk! vill inte vara sjuk.
Dagens klädsel: jeans och hålstickad tröja, ringhalsduk!
Dagens smink: maskara och lite ögonskugga
Dagens frisyr: fläta och allt-hår-på-ena-sidan
Dagens låt: Pick me up, isak strand
Dagens saknad: träning!
Dagens dummaste: har varit relativt smart idag :o
Dagens misslyckande: Inget där heller.
Dagens köp: Candy, candy, candy :)
Dagens godis: Hallon-lakritsskallar!
Dagens mat: Soppa!
Dagens tidning: ELLE
Dagens bästa: att jag slapp skolan en stund??
Dagens sämsta: missade Basketen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0