nattprat

Välj sjön var dagens programpunkt idag, var väll pretty damn boring om man säger så! Men om man gör det bästa av situationen och gör gälet random och roliga saker så blir det nog 3vligt ändå! Sanna och jag lyckades sänka skepp i en simulator och köra på grund. Vi pratade på FM radion och skrattade mycket. Det obligatoriska kebab ganget åt tacosoppa tsm:ans och jag fick en fin fin blomma av john! Dagen var väldans trevlig trots allt! Efter Välj sjön for jag till staden och åt middag med C. Även det var mycket lyckat och GRAAAAAAATZ JULIA till moppekortet! Så mätt och belåten rullade jag hem på mina fina Inlines till C och A. där hängde jag i en dryg timmen innan jag for hem i ösregnet. Mitt hår var som nytvätat när jag kom hem där jag möttes av pannkaka och familjen och robert, fast han kanske är familj ändå :)
nu skall nattmänniskan jag är försöka sova litet så att jag orkar upp imorgon! Heeiipps!

Kramar från två trötta dubletter ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0