60. hemligheter.

1. är klaustrofobisk
2. har en förkärlek för sextiotalskläder
3. Tycker det är roligt att prata inför folk
4. Älskar att fota och bli fotad
5. drömmr om att volentärarbeta
6.Pappa är den coolaste som finns när
det gäller musik!
7. Favoritsysselsättning är att strosa
omkring i secondhand affärer...
8. ... eller recykla gammalt till nytt.
9. Drömmer om att bli konditor och
öppna ett litet cafe i London
10. Bakar minst fyra gånger i veckan...
11. ... men äter alltför sällan mina alster.
12. Klagar dagligen på något...
13. ...men kärleksförklarar oftast något
dubbelt så ofta
14. Min bästa vän är sötare än socker
och snällare än någon annan jag
någonsin mött.
15. Gråter när jag blir arg.
16. eller förolämpad.
17. Älskar att läsa av människor.
18. Blir osäker när jag skall prata i
små grupper men inte alls inför
hundratals.
19. Är född tvåspråkig.
20. Tycker om att sy, måla, skapa
21. Ogillar dock starkt saker som tar
en evighet
22. lever tekniskt sett på te
23. Har blekt mitt hår sedan fyran
24. hatar när mina underkläder är
omatchade
25. Älskar att dansa och har alltid gjort det.
26. är rädd för psykologer
27. Fryser konstant
28. skrattar när jag blir obekväm, sårad
eller ledsen.
29. vill mycket...
30. ... men får sällan igenom något
31. hatar P- smileysar
32. så som svenskalärare
33. och slöjd.
34. Matte är däremot mitt favoritämne
35. om jag ärvde Gates förmögenhet skulle
jag resa jorden runt.
36. Är väldigt sällan logisk.
37. Älskar äventyr även om jag är väldigt
rädd av mig.
38. Knall rött är enbart snyggt på läppar
enligt mig.
39. Önskar jag hade en 20-tals cigarett-
hållare, skulle vara häftigt att äga.
40. Min Storasyster är en av mina inspirations-
källor....
41. H A T A R  dock att jämföras med henne.
42. Har väldigt höga krav påmig själv
43. och blir ledsnare än ett litet barn utan
julklappar om jag missluckas med något.
44. Gillar att skjuta upp saker.
45. Jag skrämms av mig själv.
46. Ger lätt upp
47. Irriterar mig när folk försöker förstå sig
på mitt kaotiska sinne, är rädd att de skall
komma för nära sanningen.
48. Jasper är snyggare än Edward.
49. Önskar att jag fick 1000 euro att spendera
Second hand i stockholm eller någon annan
storstad.
50. Önskar att jag hade en pojkvän så jag kan få
köpa snygga herrkläder åt någon.
51. Tycker det är bland det mysigaste som finns
när killar lånar ut sin tröja till en frusen tjej.
52. Oftast fryser inte tjejen på riktigt utan vill bara
känna hans doft.
53. Har nattbadat/morgonsimmat på lillaholmen en
galen natt.
54. Har en massa vänner utanför åland.
56. Svart-vitt är det finaste.
57. Drömmer om plommonlila läppar.
58. Hatar att packa ner och packa upp.
59. Öppnar mig oftast klockan fem på morgonen.
60. Önskar att jag alltid skulle vara 18. Alltid.


Kommentarer
siri

tycker extra mycket om punkt 51-53 hihi!

2012-01-22 @ 22:15:36
URL: http://shal.blogg.se/
Sean

Nej, inte 18! För alltid 21 ska det vara! Annars kan man inte kryssa.. :/ haha! du är söt förresten

2012-01-23 @ 06:22:05
URL: http://seansalvador.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0